sâmbătă, 19 februarie 2011

Try...

Am in cand mii de cuvinte, mii de idei.
Incerc sa fac curat printre ele dar nu reusesc.
Incerc sa nu vars nici macar o lacrima dar nu am cu sa ma abtin.
Incerc sa fug de aici dar ideea ca nu voi mai fii acceptata ma sperie.
Incerc sa dau de tine sa ma asculti dar tu fugi si mai departe.
Incerc sa ma inchid in mine si cred ca o sa reusesc.
Incerc sa numai aud tipetele dar ele se aud din ce in ce mai tare.
Incerc sa fiu macar eu personaju pozitiv dar nu stiu daca imi iese.
Incerc sa fiu eu personaju greu de enervat, de suparat, cel care e mereu cu zambetul pe buze si spune ca "totul o sa fie bine" si sa reusesc sa calmez spiritele.


Incep si imi dau seama abia acum ca eu nu stiu nici macar cine sunt , nu stiu cine sunt ei de fapt. Imi dau seama ca lumea mea se duce usor dracului. Dar usor usor ca sa doara mai tare. Numai vreau sa aud, numai vreau sa simt, numai vreau sa stiu ce se intampla in jurul meu. Vreau doar sa fug departe de tot...tot inafara de EA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu