joi, 17 februarie 2011

STOP fara niciun strop.

Am spus multe cuvinte, poate prea multe am fost alaturi de tine mereu ti-am tinut partea. Am fost mereu acolo langa tine asa cum tu nu ai fost in stare sa faci.Nu vreau sa spun STOP la totul. La tot ce a fost, la tot ce este si la tot ce va fii. M-am saturat sa ascult si sa nu fiu ascultata. M-am saturat sa aud cuvinte de umplutura. M-am saturat sa iei totul ca pe o joaca de copii. M-am saturat sa fiu marioneta ta. M-am saturat sa cred ca tot ce zici este adevarat si sa ma minti fara vre-un motiv. Mi-a ajus sa cred ca mereu vei fii langa mine. Si m-am saturat sa imi spui "Voi fii mereu langa tine. Poti sa ma suni cand ai nevoie de mine. PROMIT sa iti spun orice fara sa te mint".
Niciodata nu o sa mai fie la fel. Niciodata nu vreau sa mai aud scuze sau promisiuni. Niciodata nu vreau sa te mai vad (desi asta nu va fii posibil).NICIODATA.
Ma faci sa ma simt bine, dupa care ma faci sa ma simt prost si apoi imi zici " Ai grija de tine si numai fii suparata". Nu merita. Incearca sa uiti. Fiecare picatura are cate un gram de ura, de sila si de vina. M-am saturat sa plang gandindu-ma ca o sa te pierd si m-am saturat sa fac pe dracu in patru ca sa prietenia noastra sa nu cada si sa isi rupa gatul. Tot capitolul asta o sa fie negru, restu sunt colorate pentru ca tu nu esti acolo.
De la un multumesc am ajuns sa te urasc. Vreau sa numai avem nimica in comun. Vreau sa traiesc intr-o lume diferita de a ta, dar nici asta nu se poate. Vreau sa fug singura de tot si sa las totul in spate ca pe o poveste care nu s-a intamplat. Vreau sa am un loc in care sa fiu linistita. Vreau ca tot ce imi doresc sa fie posibil, dar acest lucru e imposibil.
Am crezut ca simplu fapt ca te am pe tine alaturi ma va face sa ma simt bine, dar m-am inselat si acuma imi e din ca in ce mai rau.
Nu mai vreau sa am nicio imagine de-a ta, vreau sa uit numarul tau, vreau sa te sterg din lista de messenger si de la prietenii de pe facebook. Vreau sa scap cu totul de tine. Nu stiu de ce imi tot spui cuvintele astea "Emma ,nu ai dreptate deloc ". Le recunosti? Manutele tale le-au scris :)

Si cu asta am spus STOP povestii. Daca ti-a pasat sau daca iti mai pasa macar putin poate imi vei explica si mie ce e cu tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu